Tutorial Pentru Fixarea bug-ului hlds_fuck si hlds_vcrash
Salut, de o bucata de timp 2 noi exploituri si-au facut loc in noul Engine HLDS si ca intodeauna sa gasit o sansa de a ne proteja inainte sa faca VALVe vreun UPDATE, una din erori prezinta crash-ul Server-ului pe neasteptate, cu o eroare de gen:
Code: Select all
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: SV_ParseVoiceData: invalid incoming packet.
* Primul PAS ar fi instalarea -> dproto <-
* Folositi acel tutorial si recomandata este versiunea dproto 0.4.X care are acel exploit fixat.
Pasul 2
* Al doilea pas este sa descarcati swds.dll si engine_i686.so iarasi cu un exploit Fixat
- Descarcare: vcrash_fix.zip
Instalare engine:
ATENTIE: Trebuie sa aveti Server-ul inchis pentru a continua acest PAS.
* Descarca-ti de mai sus vcrash_fix.zip mergeti unde ati descarcat arhiva
* Decompresati fisierele folosind WinRaR (sau oricare alt program de decompresare fisiere)
* Dupa decompresare veti avea doua fisiere numite swds.dll si engine_i686.so
* Copiati fisierul conform Systemului de Operare al Server-ului in root la Server
- Mai Exact asa:
** Windows - Copiati swds.dll langa hlds.exe si il inlocuiti cu cel vechi.
** Linux - Copiati engine_i686.so langa hlds_run si il inlocuiti cu cel vechi.
ATENTIE: aceste engine sunt la variantele BUILD 4554 pe Windows si BUILD 4617 pe Linux deci ultimul in prezent.
ATENTIE: Acest tutorial este pentru Servere Steam Only dar functioneaza si pe Servere Non.Steam impreuna cu dproto 0.4.1.
*** Acest Tutorial imi apartine in totalitate si va rog sa nu il copiati pe alte forumuri fara acordul meu ***
***** Acestea find spuse va urez succes si o dimineata/zi/seara buna in continuare ***************